係90年我由屯門搬左去沙田,開頭過幾個月都冇咩事情發生既,直至有一晚我起身去完廁所之後,一打開度門既時候就見到祖先靈位有個披頭散髲既男人好惡甘對住我而且好似不停甘罵我。

當時我真係好驚,驚到馬上走返房扮訓覺,之後我每一晚大概3點左右就聽到廚房有人係到煮飯,刴肉碎既聲音。

開頭我都唔為意,但經過一個星期我就開始懷疑;有幾次我行入去睇下d聲音究竟係唔係由上面或者係下面傳過黎既,但好可惜當我每一次走過去既時侯就咩都聽唔到,但當我一走開d聲音又黎呀,之後我再冇理佢啦,有一日我問阿媽有冇聽過呢d聲?

然後我阿媽就叫我唔好甘多事,可能樓上有人煮飯囉,佢就係甘打發左我啦!

我唔知呢兩件事有沒有關連,但我可以肯定既…就係我屋企多左個朋友或者係兩個,不過近呢6年黎我再冇聽過或者見到佢地出現,可能他們已經去左第二度囉!如果係真的話未賞唔係一件好事…

Ray Cheung

香港陰陽眼協會 副會長

« »