我記得係1991年既7月14日正日,即係我地所講既鬼節正日,當地我同阿妹開左係廳過部冷氣機,諗住過晚做廳長既啦!當我熄左燈冇幾耐就聽到係我後面傳來移枱椅既聲音,跟住我就向後望但冇咩發現亦都睇唔到什麼,之後我就什麼都唔理就訓啦.

但不久又係聽到移枱椅既聲音,開頭我以為係樓上或者係樓下傳過黎既聲音,然後我就個心就暗罵有冇搞錯呀,甘夜仲係到嘈住我訓!當我講完呢句之後唔知佢地聽到我罵佢地呀!之後就不停甘移枱椅而且又不斷甘講野,但我完全聽唔到佢地講咩既?我亦試過好留心甘聽.但始終都係冇辦法聽到既.

跟住我開始意識到係佢地,而且我亦都知道自己講錯野!跟住我就用同佢地講對不起!細佬仔唔識野既!你地原諒我啦!但好似冇咩用甘既!甘我為有硬住頭皮就訓啦!但過晚一d都訓唔好呀.

而我有個習慣係屋企講電話很喜歡行出門口一路食煙一路講電話既,有一晚我如常甘好似平時甘啦,當我講到中途我見到隔離屋有個黑影由門口飄出黎,一路飄到欄杆之後就消失.然後我就想起早排隔離個阿伯離開左人世.可能係佢回魂當時我立即用個心同佢講左句安心甘去上路啦!你唔好再留戀啦!再見!

Ray Cheung
香港陰陽眼協會 副會長

« »