細個一般新屋我就好開心,識到新朋友之餘,又有很大地方比我地玩!

當時我同細佬搬入去住既時候得6,7歲。入住頭倆,三年都住得好開心。每日搭車返學放學返屋企!日日如事!

但有日我同細佬如常放學搭小巴返屋企,落車後要步行一段很長既斜路和樓梯才能回到家!當途經垃圾站既時候,發覺有點不對勁,好似有人跟住後面行咁!行到去樓梯處忍不住回頭望。但一個人也沒有!我以為係我既錯覺,我無同細佬講亦都無問佢!到了第二天也是一樣,同一個地方同一種感覺,每次回頭望也是沒有人!我細佬開始覺得我有些不對勁。
回到家時問我:「點解成日回頭望?」

我答佢:「我總覺得成日有人跟住我地後面!」

細佬一靜再回答:「家姐,原來你都覺得有人跟住我地!咁話唔話比媽咪知?」

我:「梗係唔講!我地咩都睇唔到,咪比阿媽話我地多疑!」

到最後都係無講到!之後每次放學返屋企,我地選擇以最快既速度跑回家!

直到有一晚,全家人已入睡!我半夜突然醒左想去洗手間,但全屋都熄哂燈柒黑一片,如要去廁所便要行一條好黑既走廍才會到廁所,廁所既右手邊就係廚房。人有三急無理由唔去!我差不多行到之際,我聽到廚房有聲,我以為啲街貓入黎我屋企搵食!但想了一會係無可能,因為我洗完碗後關哂所有窗。無可能有貓可以入到黎!好奇心推使下廁所唔入住,決定入廚房睇睇,當時廚房門無關,咁我咪望入去睇睇!我望到一個好高既黑影企係洗碗盆側邊,我以為眼花再望,佢仲企係度,目無表情面向牆!我立即開燈但佢已經消失左,之後我去完廁所出黎再望一望廚房,他沒有再出現了!

到我第二次再見到他時,已經相隔一年多了,但地點唔同左!依稀記得果一晚係我姑姐出殯,我同屋企人大約九點去到xx殯儀館,入到堂躹躬後,我原本想望我姑姐最後一面,之後媽咪話我細個唔比我入去望,我為有行出去堂出面坐!

我行出去坐係窗口位,從窗口望下去係掘頭路無得行!媽咪睇完姑姐後便行出來陪我,我突然心血來潮望出窗,看見留下有個黑影企係度(係呆企)!我望了很久他還在,咁我咪同媽咪講。

我:「媽咪點解果個人咁怪,企左係下面好耐又唔郁,更何況果度無路走!」 媽咪從我既視線望下去!

她說:「細佬仔唔好亂講野!」

我話:「真係架!」

之後佢拉我入靈堂坐,唔準我再行出去,直到走為止!

tracy Ma

香港陰陽眼協會 副會長

« »