好多人其實都會問佢地究竟係唔係真的會存在既,我可以好肯定甘講,佢地真係存在既,而且仲會係你冇準備既情況之下出現囉,有時真係嚇餐飽既。

雖 然話就話由細到大都揀唔想見到佢地,但始終都有一點害怕!但我呢幾年已經開始減少好多見到佢地,反而多左感覺到佢地。但原來只係感覺到佢比見到佢地會更加 害怕呀!因為我唔知道會對自己做d咩?會唔會傷害自己?會唔會嘍住我呢?總知令到你大腦會有好多聯想,唉!真係唔知佢地想點呀?

我記得係 1988年至90年呢段時間我當時係住係屯門鍾屋村附近一個木屋區既當年我仲係得9歲至10歲左右,當年間屋分開2層面積好細咋,而且近牆仲有條木樓梯比 你上樓上既,當時我差唔多日日都見到d黑影係條樓梯到上上落落既,都習以為常直至有一日我就開 怕左佢地呀!當年每逢星期六晚上12點有得睇聖鬥士星矢既,亦都係當年好hit既,當晚我爸爸因為要開ot既關係要第二日先返既,而我阿媽已經一早上左去 訓覺呀!所以樓下只剩返我一個係樓下做功課呀!當時我仲好記得個節目一唱主題曲過時,部電視機唔知點解會自己不停甘跳頻道呀!冇論你點禁個 Controller都冇反應呀!跟住佢就跳左去一埸足球比賽呀!但可以話比大家聽過晚根本唔會有足球比賽直播,有過時我開始意識到係過d朋友啦!跟住我 諗住去熄左佢啦!點知部電視係熄唔到呀!之後我就拔左條電線佢先至識熄呀!跟住我就返上樓上訓覺,但係我一上左去之後,我就聽到樓下傳出電視機聲,由過一 次之後我就唔敢係到睇電視節目睇到甘夜啦!

Ray Cheung

香港陰陽眼協會 副會長

« »